wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Pią, 8 Lut 2002, 15:43:41 CET

On Wed, Feb 06, 2002 at 07:53:03PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Chodzi o to żeby mieć dokumentację w możliwie małej ilości formatów.
> Najlepiej w jednym. Do tego celu ładnie nadaje się xml/docbook.
> Majac coś takiego mozzesz sobie wygenerować co chcesz w tym i pdf czy ps.
> Dodam tylko tyle że jeśli chodzi o dokumetacje info to jest to bliższe o
> kilka kroków jeśli chodzi o urzeczywistnienie. Otóż nowe texinfo którego
> jeszcznie mamy potrafi pzretworzyyć dokumetację texi do docbooka.
> Jezlei tylko jeszcze będzie zrobiona przegladarka do czegoś takeigo to
> mająć źródła w xml beziesz mógł sobie o ile bedziesz potrzebował
> [...]

Po co się ograniczać.
Nie lepiej robić pakiety "nazwa"-doc-pdf, "nazwa"-doc-html,
"nazwa"-doc-"anything_else" i wrzucać je na CD-documentation.
Po co tysiące komputerów mają robić to samo, jeżeli "przerobić" to
może jeden komputer.
Pliki źródłowe do texi też można wrzucić na ten dysk.
Może ktoś chce mieć inną szerokość niż 80 znaków.
Podobnie przydałyby się przeformatowane manuale takie, że się je
czyta less-em.

Nie styka miejsca na serwerze?

WF