rzeczy z DEVEL: Mesa, XFree, openssl, postfix

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 8 Lut 2002, 17:18:59 CET

O apache i php już było, więc teraz nie piszę.

Jak z testami rzeczy z tematu (jako kandydatów do ewentualnego
przesunięcia na HEAD)?

Mesę 4.0.1 sprawdziłem na swoim starym P120 z XF86_S3 3.3.6 - działa OK,
tak jak 3.4.2. IMO można to wyciągnąć na HEAD. Zwłaszcza, że poprzednia
wersja była linkowana z Glide, co było zupełnie bez sensu. I tak mało
kto jej używał, a na ftp 3.4.2 nigdy nie było (tylko 3.4.1).
Ktoś ma coś przeciś Mesie 4.0.1 na HEAD?

XFree 4.2.0 miały być testowane - czy komuś coś nie działa?
Wprowadziłem w DEVEL parę zmian, o których była wcześniej mowa
(wydzielenie fontów fixed+cursor oraz rgb.txt tak, żeby te rzeczy były
wymagane przez X serwery, a jednocześnie nie trzeba było instalować
bibliotek XFree, głównego pakietu XFree i wielu fontów po stronie
X serwerów). W najbliższym czasie (chyba że ktoś mnie uprzedzi :))
podbiję release żeby poszło do przebudowy do /test już z nowym podziałem
pakietów.

postfix 1.1.2 leży w /test - ktoś próbował? Coś nie działa?
Uwaga: upgrade z poprzedniej wersji wymaga zmian w master.cf - jeżeli
ktoś coś tam zmieniał po zainstalowaniu poprzednich wersji, rpm zostawi
nową wersję jako *.rpmnew do ręcznej poprawki.

openssl 0.9.6c jeszcze nie widzę w /test - mi w domu działa, ale więcej
osób powinno sprawdzić, bo pakiet ma znaczenie strategiczne.

--
Jakub Bogusz