wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 8 Lut 2002, 17:21:52 CET

On Fri, 8 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> A był mowa o wielkości programu czy o tym czy jest sprawny konwerter ?

No wybacz... a czy to nie ma znaczenia? taki tetex to nie jest
maleństwo...

> Wybaczale tak uwaga jest na poziomie pewnego radzieckiego super komputera
> któremu zadawano różne pytania. Przypomnę może .. na kazde odpowiadał
> prawidłowo aż do momentu kiedy dzinnikarka z US rzuciał pytanie "a w
> którym państwie ludzie są najmniej szczęśliwi ?" .. po dłuższej chwi padło
> jako odpowiedź padło "a u was bija murzynów".

nooo - ty robisz to samo :)

> [..]
> Co byś nie zrobił to zawsze znajdziesz takeigo który sobie nie poradzi.

Mamy ułatwiać, a nie utrudniać ludziom życie.
Dlatego powinniśmy w różnych formatach dostarczać dokumentację.

> Jak na razie rozmowa w pzreważajacej wiekszości toczy się o zupełnie czymś
> innym niż jej temat pierwotny.

ciągle o tym samym, ciągle o tym samym...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...