samba

Pią, 8 Lut 2002, 19:42:45 CET

On Fri, 8 Feb 2002, Blues wrote:

> Właśnie się przyjrzałem nowej wersji, która w test się pojawiła...
> IMHO nieporozumieniem jest włączanie domyślne winbindd.
> To nie tyle nie każdemu jest potrzebne co... mało komu jest tak naprawdę
> potrzebne. Na to powinien sie pojawić "switch" w sysconfig, co chyba za
> moment zrobię :)

IMHO należy to oddzielić do osobnego podpakietu z osobnym skryptemm
startowym. Po za tym ta samba ma jeszcze inne mankamenty:
- nie daje się włączyć wiecej niż jednego sam backendu (są dwa tds i
  ldap) i nie wiem który włączyć (chyba tds ?)
- po mimo że niby ta samba moze pracować jako PDC to nie ma wogóle
  narzędzi do konfiguorowanai PDC jakie są w samba-tng (jak samedit).
  Czy teraz te narzędzia są gdzieś dosepne po za sambą ?

Ktoś wogóle uzywa samby jako PDC/BDC ?

Jestem na tykle zdeterminwany w tym temacie że właśnie zabrałem się za
ściąganie samby alfa 3.0 żeby sparwdzić czy choć z tym da się coś zrobić.