wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pią, 8 Lut 2002, 20:03:11 CET

--->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Po raz koejny odpowiem że to jak to zrobić powinno być zaszyte w źrółach
> LDP.

Uprzejmie donoszę, że nie za bardzo rozumiem o co Ci, Tomaszu, chodzi.
Co ma piernik do wiatraka? W linuxdoc konwertujemy formaty za pomocą
jade, ale zeby móc konwertować, trzeba mieć _co_ konwertować.

Ostatnia wielka dyskusja dotyczy właśnie formatu docbook sgml, który
przyjęliśmy w linuxdoc jako wiodący (obok linuxdoc sgml-a). Problem
leży w tym, że niewielu ludzi jest przygotowanych do posługiwania
się tym formatem zapisu tekstu, w związku z tym notujemy niewielki
przyrost dokumentacji. Jednocześnie inne formaty są trudne
w zarządzaniu, gdyż nie ma uniwersalnych i jednolitych narzędzi do
ich obróbki lub konwersji, ich akceptowanie wymagałoby na opiekunach
linuxdoc ogromnego wysiłku standaryzacji, na co nie mamy zasobów.

Zatem sprawa rozbija się o to, że twój ambitny plan uporządkowania
w PLD dokumentacji wszystkich programów dostępnych na platformę
linuxową, jest głupi, gdyż nierrealny. A przekonanie mnie do durnych
rozwiązań jest z kolei niemożliwe, i nie zależy od ilości znaków,
które wklepiesz w pocztę elektroniczną.

Jedyne co możemy osiągnąć w tej dyskusji, to pomysł wydzielenia
w paczce dokumentacji w innych niż .txt formatach jako na przykład:
"paczka-doc_html.rpm". I w tę stronę nasza dyskusja powinna
zmierzać, nie traćmy czasu na jakieś paranoje.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org