KDE (By³o: tin)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Sob, 9 Lut 2002, 00:05:35 CET

On Fri, 8 Feb 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Czy móg³bym prosiæ o jakie¶ konkrety odno¶nie KDE? Czego w nim brakuje?

1. ftp://buildlogs.pl.org.pl/ra/<arch>/FAIL/kde*
2. uporzadkowania menu i dostosowania tego do hierarhi jak± mamy,
3. do³o¿enia ".png" w polach Icon w plikach desktop ¿eby takze pod panelem
   GNOME ikonki by³y wy¶wietlane,
4. przejrzenie patchy z MDK/RH (pojawia sie ich do kilku sztuk
   tygodniowo; w razie czego polecam mój "worek").

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl