undefine: SPECS amavisd.spec,1.5,1.6

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Sob, 9 Lut 2002, 02:34:05 CET

On Thu, Feb 07, 2002 at 05:06:02PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Przecież /var/spool/amavis należy do usera amvsis i afaik
> soft chodzi jako user amavis.
amavisd chodzi jako user amavis. Natomiast do runtime-dir pliku wruzca
amavis(klient) który chodzi na prawach luserka który go odpalił.
postfix amavis-a odpala jako nobody ;)

mamy wiec do wyboru. Albo mi wytłumaczysz jak postfix ma odpalać
amavis-a jako amavis a nie nobody i tym samym zakładamy że amavis-a nikt
poza amav-sem nie bedzie odpalać(można wtedy usunąć bzdurne chmod +arwx
w skrypcie startującym), albo też (moje rozwiązanie)zostaje tak jak ja
zrobiłem i amavis trzyma pliki tymczasowe w /tmp, natomiast jako amavis
chodzi amavisd :)