GnuGadu

Robert J. Wozny speedy w ziew.org
Sob, 9 Lut 2002, 10:26:46 CET

jojoro w poczta.onet.pl ("Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala") napisal(a):

> Nie używałem nigdy gg (w żadnej postaci) ale dzisiaj się skusiłem i
> postanowiłem porównać go z windowsowwym.
> Niestety gg nie wypadł korzystnie :-(
>
> 1. Pierwsze co sie rzuca w oczy to błędy przy kodowaniu polskich literek, a
> raczej braku ich konwersji na windziany standard CP.
> Spróbuj znaleźć wszystkich userów z miejscowości Krośniewice. Windowsowy
> gg znajduje kilkadziesiat osób, gaim też, gg - nikogo. Z Kutnem już jest
> OK, bo nie ma 'ś' w nazwie.

widocznie brakuje konwersji w searchu...

> 2. Nie można usunąć starego konta (UIN).
> 3. Nie można zmienić swoich danych (Miasto, płeć rok urodzenia)

protokol raczej juz jest opisany - teraz czas dopisac do GnuGadu [i
innych] to ;>

> 4. Nie ma grup 'kontaktów' (np "gracze w quake", "koledzy ze studiów",
> "rodzina")

wiekszosc klientow gg/unix ma takie problemy ;> nie jest to
priorytet.. ale...

> 5. Gdy serwer pada, gg się wykłada, przy którejśtam z kolei próbie
> połączenia.

no cuz... powiem tylko ze mam nadzieje ze teraz bedzie lepiej ;>

> 6. Nie ma automatycznej zmiany statusu na 'zaraz wracam' lub
> 'nieobecny' po upływie określonego czasu bezczynności.

do implementacji...

> 7. nie można wysyłać e-maila

komu, czemu ? jak wyobrazasz sobie to ? ze gg zgadnie jakiego masz
majlera odpowiednio go odpali ... i tak dalej ? czy z GG windowsowego
mozesz wyslac majla?

--
Robert J. Wozny