wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 9 Lut 2002, 10:50:40 CET

On Fri, Feb 08, 2002 at 08:30:08PM +0100, Filip Kalinski wrote:
> [...]

I bardzo dobrze, że robiłeś ;) Szczególnie ocaml -- info generowane
przez hevea jest straszne, pinfo i gnome-help-broweser robi na nim SEGV.
Nie wspominając o taki drobnym szczególe, że w html jest więcej
informacji (np. skłądnie można łatwo przeczytać, bo jest pokolorowana).

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-