STABLE strikes again (Re: PHP-4.1.1-1)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 9 Lut 2002, 11:41:51 CET

On Fri, Feb 08, 2002 at 12:58:55PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tak też robię że przed wygenerowaniem iso regeneruję instalator instalując
> wcześniej nowe *-BOOT. Tak robiłem już ze trzy jak nie ze cztery razy ..
> ZAWSZE.

1. czy przypadkiem installer nie miał być robiony na osobny builderze?
2. pamiętasz co mówiłeś, jak wywalałeś mój i Arka klucz z buildera na
ep? że jak się dwie osoby czymś zajmują jednocześnie to się robi burdel.
potem dostaję bugreporty i nie wiem o czym.

Informuję Cię, że to co zostało na builderze i386, w katalogu
bootkietka/ *nie* nadaję się do użytku. Więc prosze, nie regeneruj
instalatora.

Swoją drogą to wyjaśnia raporty, o tym, że installer ciągnie paczki z
installer/ a nie z inst/pkg/...

Na ftp jest teraz najnowsza wersja.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-