Przypomnienie: reczy w toku i do dokończenia

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 9 Lut 2002, 15:39:50 CET

On Sat, 9 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> apache - php jest i sam apache takze. Brak aktualizacji mod_ssl i patchy
> do EAPI w indianinie. Spróbuję to zrobic za kawałek.

ale... 1.3.22 czy 1.3.23 ???

IMHO to pierwsze... Nie mam ssl'a, ale u mnie działa poprawnie i indianiec
i php.

> XFree86 - jest kilka drobiazgów do dogranai i pzrejrzenie tego co mają
> inni. Tak czy inaczje porponowałym przerzucić już to na HEAD i dzisiaj
> wypuścic rel 1.

Poczekaj jeszcze ze 2-3 dni, niech ludzie zdążą zaciągnąć to co zostało
przebudowane czoraj chyba. Wiem, że chcesz, żeby trafiło na płytę, ale...
nie ma co się spieszyć.

> kde* - tu już wspominałem. Waroby to też dokończyć żeby było kompletne.

Michał już ciebie pytał - co jest nie tak? Bo ja też nie widzę...

Inna sprawa - cups. Czy .13 komuś poprawnie chodzi? U mnie nie chce. .12
działał jak należy - .13 przewija mi tylko czyste kartki....

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...