Przypomnienie: reczy w toku i do dokończenia

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 9 Lut 2002, 15:45:57 CET

On Sat, Feb 09, 2002 at 01:22:28PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> python - w tej whili brak tylko postgresa który sie wykąłda an zakałdaniu
> swojej bazy testowej. Nie sprawdzałem czy w postgresie zmieniły sie SONAME
> biblioteka ale jeżlei tak to pociągnie to za sobą stuffy postgresowe

A propos pythona - czy dużo pakietów pythonowych używa compileall.py*
do budowania? Moduł ten jest w python-modules, więc python-devel nie
wystarcza (np. do zbudowania ecasound).

> apache - php jest i sam apache takze. Brak aktualizacji mod_ssl i patchy
> do EAPI w indianinie. Spróbuję to zrobic za kawałek.

Gdzie ten brak aktualizacji? ;>
(nie uaktualnione patche z mod_ssl na apache 1.3.23 nawet się nie nakładały)

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/