kdeadmin

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Sob, 9 Lut 2002, 22:30:09 CET

On Saturday 09 February 2002 22:10, you wrote:

> Szit ;) Skąd ta informacja? W każdym razie jak pojawią się tarballe
> zrobię brancha DEVEL i zacznę tam działać.

Po długich, a bezowocnych poszukiwaniach informacji odnośnie kopiowania w kde
sięgnąłem do źródeł i zacząłem gadać z Bastianem. On mnie oświecił odnośnie
implementacji (teraz mam zabawę... Mozilla ma poprawną implementację, a cała
reszta nie :) i przy okazji dodał powyższe jako zachętę do beta testów bo w
kde2 już tego nie poprawią :(

> Czy poprawna implementacja oznacza także wymianę informacji z
> pozostałymi programami?

Hmmm... Będą dwa poziomy schowka także ten pierwszy poziom raczej powinien
być uniwersalny :)

http://www.freedesktop.org/standards/clipboards.txt

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"