Przypomnienie: reczy w toku i do dokończenia

wrobell wrobell w ite.pl
Sob, 9 Lut 2002, 23:10:02 CET

On Sat, Feb 09, 2002 at 09:54:50PM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> sys na pewno powinno być w głównym pythonie!
> Kto wymyślił ten podział??? Już prędzej os i stat do -modules.
> sys zawiera interfejs do podstawowego pythona.
> Do python-modules wrzuciłbym osobne moduły pakiety (ale rozprowadzane
> z pythonem i niezasługujące na odrębny podpakiet), a coś takiego
> jak sys, czy types to tylko namespace na funkcje podstawowego pythona.
> Czy ten kto robił podział pisał coś kiedyś w pythonie (nie mówię
> o kilkulinijkowych skryptach)?
Ja to zrobiłem i tak, piszę w Pythonie nie tylko kilkulinijkowe
skrypty. Taki a nie inny podział jest wymuszony przez samego Pythona.
Wywal python-modules. Uruchom interpreter. Działa? Prawda?
Pakiet python zawiera minimalną ilość modułów, która jest
potrzebna do uruchomienia /usr/bin/python i proszę tego
nie zmieniać!

> To można też tam wrzucić.
Nie.

> distutils mogłoby iść do jakiegoś -devel (ale -devel to rzaczej do
> developementu w C). A najlepiej chyba do osobnego podpakietu (nawet w
> dokumentacji jest to zupełnie osobny dział).
Wiem. Trzeba, się tylko mocno zastanowić, czy komuś (nie programiście)
może to być potrzebne. Mówię o distutils. Jeśli nie, to do devel z tym.
BTW, moduł compileall na pewno nie powinien być w python-devel.

    wrobell <wrobell w ite.pl>