colorgcc - martwy.

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Nie, 10 Lut 2002, 13:16:54 CET

On Sat, Feb 09, 2002 at 08:03:35PM +0100, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:
> Proponuję usunąć colorgcc z cvs. Projekt jest IMHO martwy - link do
> żródeł ze speca nie działa, strony autora też nie ma, nawet freshmeat
> nie znajduje projektu colorgcc.

I co z tego sam sie usun. Ja tego uzywam regularnie.

I na tyle jestem przywiazane ze jak to jest GPL moge to rozwijac
od poniedzialku dalej. Znaczy rozwijac wystawic gdzies na ftp jesli
wtedy poczujesz sie lepiej

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.