perl-*

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Nie, 10 Lut 2002, 15:26:30 CET

hej
jak może widzieliście zrobiłem stado poprawek w perl-*.spec
głównie: uhednoliciłem ścieżki do źródeł i zadapteryzowałem spece.

teraz zajmę się aktualizacją do możliwie nowych wersji. Prośba: jakby
coś nie działało to dajcie znać na depesz w depesz.pl - robię automat do
utrzymywania perl-*.spec w należytym (?) porządku (najnowsze wersje,
zawsze adapterized itp, itd) i jak coś się spieprzy to poprawię automat
i już.

dzięki

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
... vows are spoken to be broken ...                 [enjoy the silence]