Nasze src.rpm przebudowywane na innych dystrybucjach rpm-based :-)

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 10 Lut 2002, 23:50:44 CET

On Sunday 10 February 2002 23:41, you wrote:
> I "mroziłby" się tam na 5 sekund, a warunkiem wyświetlenia tego komunikatu
> byłoby istnienie /etc/pld-release, czy też jakiś inny warunek
> identyfikujący naszą dystrybucję, co wy na to?

Tia... Zróbcie to co ludzie od libgadu. Przy ./configure ci wypluwa "Ordering
CD" i co sekunde ci się kropka pojawia (coś ala pasek stanu... po 3 kropkach
masz "Just kidding" :). Ja się nie dałem nabrać, ale miałem ubaw
(spanikowałem na jakieś pół sekundy, ale na szczęście mam generalnie
zwolnione ruchy i tylko z wrażenia nacisnąłem Alt+Tab :). Wyobraźcie sobie co
by było jakby komuś się nagle pojawiło "Ordering PLD CD's" :)

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"