Kernel 2.4 nie potrafi współdzielić przerywania

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Pon, 11 Lut 2002, 09:32:21 CET

dnia Sun, Feb 10, 2002 at 10:07:08PM +0100, Przemysław 'djrzulf' Knycz napisal(a):

> Nie wiem czy to tylko u mnie czy może u innych też, ale dzisiaj
> definitywnie stwierdziłem że kernel 2.4 nie potrafi współdzielić
> przerywań. Nie wiem czy to jest już wina samej serii 2.4 czy może
> konfiguracji kernela w PLD, ale kernel z serii 2.2 radzi sobie z tym bez
> żadnych problemów.

Hmm, u mnie chodza porty szeregowe na wspoldzielonych przerwaniach, kernel
2.4.17 bez problemow (z tar.gz)

newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/