ftp

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pon, 11 Lut 2002, 11:14:24 CET

On Mon, Feb 11, 2002 at 11:02:36 +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Część patchy nie może być GPL (bo kodu na GPL nie można mieszać z kodem
> na licencjach niekompatybilnych).

Patch może być na GPL. I wolno mieszać kod. Jeśli nie, to wskaż
fragment.

> Czy do pakietu na licencji niezgodnej z GPL spec może być GPL? Pewien

Oczywiście.

> nie jestem... ale tu podział jest wyraźny, w przeciwieństwie do binarki.

Prawa licencyjne przysługują twórcy. A skoro copyright jest mój czy
Twój, to możesz ustanowić GNU GPL i basta.
Zastosowanie kodu GNU GPL w kodzie o niekompatybilnej licencji przez
właściciela tejże licencji obliguje go do zmiany licencji na GNU GPL. My
zaś nie jesteśmy licencjodawcami tych źródeł.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!