wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pon, 11 Lut 2002, 13:20:05 CET

On Mon, 11 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> No chyab nie zdzierzę ;>
> Artur .. ale czym się rózni ten ps wrzucony pzrsz maintainera od tego
> który sam zrobisz z tego texi ? .. NICZYM włąsnie :)

> Pisałem już o tym na początku wątku i w sirodku także. Dostarczamy pakiety
> źrółowe. Możesz z nich wyciagnać texi i wygenerować sobie co chcesz.

Z texi nia ma specjalnego problemu, ale jest często z dokumentacją w
(la)tex-u (bruakjace style itd...). wtedy nie wystarczą żródła.
Poza tym źródła są dla developrów/programistów/"i im podobnych",
użytkownik końcowy powinien dostać gotowy produkt i tyle.

Swoją droga może zaczniemy dystrybuować skompilowane pakiety
developerskie (gcc, make, rpm, itp...) a resztę w źródłach, co?
Uzytkownik jak będzie chciał to sobie skompiluje :-)

--
Filip Kalinski <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>