wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 11 Lut 2002, 13:27:51 CET

On Mon, 11 Feb 2002, Filip Kalinski wrote:
> Z texi nia ma specjalnego problemu, ale jest często z dokumentacją w
> (la)tex-u (bruakjace style itd...). wtedy nie wystarczą żródła.
> Poza tym źródła są dla developrów/programistów/"i im podobnych",
> użytkownik końcowy powinien dostać gotowy produkt i tyle.
>
> Swoją droga może zaczniemy dystrybuować skompilowane pakiety
> developerskie (gcc, make, rpm, itp...) a resztę w źródłach, co?
> Uzytkownik jak będzie chciał to sobie skompiluje :-)

Już pisałem - jest rozwiązanie tej kwestii. I to IMHO najfajniesze.
W pakietach będziemy dostarczali dokumentację w jednym formacie(TM)
(tyllko mi teraz nie zaczynać kłótni jaki to ma być...), natomiast
wszystkie pozostałe możliwe będą pojawiały się na stronie www, np.
http://docs.pld.org.pl
Będzie dostęp do ładnej dokumentacji w jednym miejscu i nie będzie
generowania na własną rękę.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...