wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Pon, 11 Lut 2002, 14:16:37 CET

poniedziałek, 11. luty. Blues pisze:

>Już pisałem - jest rozwiązanie tej kwestii. I to IMHO
>najfajniesze. W pakietach będziemy dostarczali dokumentację
>w jednym formacie(TM)  (tyllko mi teraz nie zaczynać kłótni jaki
>to ma być...), natomiast wszystkie pozostałe możliwe będą
>pojawiały się na stronie www, np. http://docs.pld.org.pl
nie rozumiem tylko, czemu one nie mogą się również generować ze
speców w zwykłe pakiety, które trafią i na www, i na trzecią
płytkę "doc". chyba, że chcemy je w takiej postaci wyłącznie
sprzedawać, jak M$ -- włosów dużo narwałem przez ich msdn
_online_. nie każdy ma grubą rurę megabitową na świat.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}