i2c

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Pon, 11 Lut 2002, 16:22:10 CET

----- Original Message -----
From: "Jakub Bogusz" <qboosh w pld.org.pl>
To: <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Monday, February 11, 2002 4:17 PM
Subject: i2c

> W przypadku i2c pakiety binarne do naszych kerneli nie mają racji bytu,
> ale .src.rpm to mógłby być na ftp... (np. w /supported).
> Teraz jak się okazuje potrzebny, to trzeba ciągnąć z cvs. :/
tak a'propos to czy jest wogole w builderowym mechanizmie zaimplementowana
mozliwosc budowania tylko src.rpm ? bo ztcwidze to przy i686 sie
automagicznie buduje... mozna by zrobic w dowolnym chroocie dodatkowego
buildera dla src.rpm (bo oddzielnego chroota nie ma sensu)
WIEM ze to poroniony pomysl (liczba pakietow ktore bylyby tylko jako src.rpm
zmierza do zera) wiec go nie krytykujcie :) najwyzej sie dolaczcie
WK