QT: 2.3.x czy 3.x?

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pon, 11 Lut 2002, 16:28:34 CET

On Sat, 9 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> $ ./builder -f -r STABLE qt.spec
>
> Teraz STABLE w tym pakeicie to jest branch.

A mi się wydaję, że długo jescze będą istniały programy działające na qt
2.x a nie na qt 3.x i że powinine byc osobny pakiet qt2.
(ta samo, jak nie wywalimy gtk+1.2.x po ukazaniu się 2.0, prawda?)

--
Filip Kalinski <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>