i2c

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 11 Lut 2002, 19:30:23 CET

On Mon, Feb 11, 2002 at 05:28:52PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:
> A po co sie okazuje potrzebny jak w 2.2 i 2.4 jest w kernelu?

Bo:
2.4 to nie zawsze >= 2.4.13
2.2 to nie zawsze dystrybucyjne 2.2.20

> To jest akurat jeden z tych specow (inny to np bttv) ktory jest
> w obecnej sytuacji obsolete.

Pod warunkiem używania nowego dystrybucyjnego kernela.
Nie wszędzie i nie w każdej chwili można zrobić
poldek -U kernel && lilo && reboot.

Może być gdzieś 2.2.19 albo 2.4.7 i już odpowiednią wersję i2c trzeba
dokompilować.

Albo chociażby niedystrybucyjne 2.4.17, ale mi akurat zamiast
"cd ... && make menuconfig (klik, klik, gdzie to było? klik, klik[1]) &&
make dep modules && sudo make modules_install" wygodniej/szybciej jest
zrobić rpm --rebuild i2c*.src.rpm && sudo rpm -i rpm/RPMS/i2c-2* (już
bez -devel, bo dla 2.4.17 niepotrzebne) - zwłaszcza, że jednocześnie to
samo robię z lm_sensors.
I byłoby jeszcze wygodniej, gdybym mógł sobie ściągnąć i2c*.src.rpm tak
samo jak lm_sensors*.src.rpm.

> Ten spec chyba nawet nie ma up/smp poprawionego, bo i po co
> czas tracic na robienie speca ktory nic nie daje :>

Mogę dorobić, chociaż teraz to nie bardzo ma sens, bo .spec/.src.rpm
służy do zrób-se-sam, a nie puszczania na buildery :)

> PS. A juz chcialem zrobbic cvs rm i2c.spec ;>

Żebym jeszcze musiał po śm^H^HAttic grzebać? :>

[1] tutaj chodzi o dźwięk wydawany przez klawiaturę, zwłaszcza Enter :)

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/