serek: SPECS pth.spec,1.6,1.7

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 11 Lut 2002, 23:40:03 CET

On Mon, 11 Feb 2002 23:30:50 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Kiedy to robiłem nie było jeszcz *ani jednej* aplikacji korzystajacej
> z pth. Upgrade robiłem wyłacznie na podstawie tego co jest w
> dokumentacji a tam nic po za opisem tego co poprawili nie ma.

Niewazne juz :-). Po prostu wracamy do 1.4.0 i Epoch 1 i po klopocie,
tak? Jesli nikomu to nie przeszkadza to zaraz to zrobie.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,
+) http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux