serek: SPECS pth.spec,1.6,1.7

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pon, 11 Lut 2002, 23:47:41 CET

On Mon, Feb 11, 2002 at 11:30:50PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Kiedy to robiłem nie było jeszcz *ani jednej* aplikacji korzystajacej z
> pth.
Co ty nie powiesz... Zrobiłem spec dla pth właśnie dla jabbera. I chyba
nawet wcześniej zrobiłem commit jabber.spec. A na pewno kilka razy
budowałem (./builder ...) jedno i drugie, we właściwych wersjach.
Aż tu nagle się pojawiło pth-1.4.1 i wtedy dopiero jabberd na FTP.

> Upgrade robiłem wyłacznie na podstawie tego co jest w dokumentacji a
> tam nic po za opisem tego co poprawili nie ma.
Trudno, żeby w changelog pisali jakie błędy wprowadzili... :-)

No ale cóż, wszystko było jeszcze w fazie "devel", więc mogło się
zdarzyć. Szczególnie że w oficjalnym jabber-1.4.2.tar.gz jest dołączone
pth... 1.4.1. Właściwie było, bo jak wyjaśniłem "tajemnicze problemy
z s2s" na listach jabberowych, to źródeł wrzucili starsze pth (ale
wersja jabber została bez zmian).

Pozdrowienia,
        Jacek