Mały rotfl przy rpm ;> (długie)

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Wto, 12 Lut 2002, 07:29:08 CET

On day Tue, Feb 12, 2002 at 06:09:12AM +0100, Przemysław 'djrzulf' Knycz wrote what follows:

> Zamiast %configure w specu użyj %configure2_13
> Jeżeli nadali nie będzie kompilował z optymalizacją zobacz do
> awznode.spec.

> Tyle razy już budowałem rzeczy i ani razu nie miałem czegoś takiego.

Bo nie podawałeś niewłaściej architektury, gry rpm nie może znaleźć
katalogu z danymi dla architektury w /usr/lib/rpm to przyjmuje
konfiguracje domyslną - z katalgami SPECS itd w /usr/src/linux/redhat.
Tak jest w redhacie.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>