glibc-ldconfig-bklinks.patch w 2.2.5

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 12 Lut 2002, 09:55:26 CET

On Sat, 9 Feb 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Czy ten patch ma rację bytu w 2.2.5?
> Taga GLIBC_2_2_5 ma stara wersja tego patcha, która nie działała
> z 2.2.4. Jest ona do czegokolwiek potrzebna?
> Bo zmiany wprowadzane przez patch do 2.2.4 w glibcu 2.2.5 już są bez
> łatania.

Z tego co sprawdzałem tą starą wersję patcha wynikało, że ten fragment
kodu, w którym ten patch grzebał nie jest nigdy osiągany. Dlatego
przeniosłem usuwanie tych linków gdzie indziej. Ale mogę się mylić.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)