Co z poprawką na Del/Home/End w Xtermie?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 12 Lut 2002, 00:18:09 CET

"Witold Filipczyk" <juandon w poczta.onet.pl> writes:

> To na razie nie działa w ksh.
> Workaround: zmienić shell na bash-a.

Co to za bzdury? Przeczytałeś o czym piszę wogóle?
Bash sam w sobie działa doskonale. Problem jest z xtermem i był już omawiany
na liście. Kloczek obiecywał że jest poprawka.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)