filon: SPECS bison.spec,1.47,1.48

Wto, 12 Lut 2002, 22:17:55 CET

On Tue, 12 Feb 2002, Filip Kalinski wrote:
[..]

> Co jest tw takim razie nie tak, że u mnie wywułuje?

Nie wiem. Nie widzę co się u Ciebie dzieje ale Ty możesz na podstawie
buildlogóe i zawartości /.stat z ftp zobaczyć jaki jest obecny zestaw
pakeitów na buildrach i jak wygladało budowanie konkretrnego pakeitu na
podstawie tego c jest seskładowane na buildlogs.

Tylko spokojnie. Powyższe to nie zarzut pod adresem Twoje osoby tylko
próba wyciagniecia stanu faktycznego na wierz i przy okazji niejako
pouczenie dla reszty że do rozstrzyganai pewnych wątpliwości są konkretne
techniczne instrumenty pd ręką i nie tzreba od razu w pierwszym odruchu
poprawiać speca tylko zadać sobie pytanie *czy napewni u mnie jest*
*wszystko OK ? skoro na builderach pzreszło to bez zgrzytu ?*