XFree 4.2.0, Mesa 4.0.1

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Wto, 12 Lut 2002, 22:37:17 CET

On Tue, 12 Feb 2002 21:48:26 +0100, you wrote:
>Co do XFree 4.2.0 to niech jeszcze trochę poczeka (gdzie są testerzy???

Ja testowałem release 0.1 było ok (RivaTNT i sterowniki z nvidi), ale z
0.8 są problemy bo wymaga XFree86-fonts-base, która u mnie się nie buduje
według najnowszego speca z brancha XFree86-4_2_0 a na ftp'ie też tego nie
ma. Za to to co leży na ftp'ie stable nie daje się skonfigurować przez
xf86config bo ten generuje config pod 4.2, który u mnie nie odpalał
całkowicie, dlatego właśnie zacząłem testować 4.2.0. Tak że wielka prośba
o doprowadzenie do używalności XFree86-fonts.spec i puszczenia na buidlery
jak najszybciej do /test

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć