Kernel 2.4 nie potrafiwspółdzielić przerywania

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Wto, 12 Lut 2002, 17:52:08 CET

On Tue, Feb 12, 2002 at 16:38:32 +0100, Mariusz Mazur wrote:

> To by było dosyć trudne... wbudowana via :)

No to trzeba przełożyć sieciówkę. O ile to jest zwykła płyta, a nie
jakieś serwerowe cudeńko, to ma jedną szynę PCI, czyli wszystko onboard,
w PCI i AGP może dostać max 4 przerwania.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!