Instalator

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Śro, 13 Lut 2002, 09:13:38 CET

Nie wiem czy ktoś to zrobił ale wczoraj miałem okazję instalowa
PLD z użyciem instalatora by Malekith.

Wysyłąm to na 2 listy żeby ludzie wiedzieli.

Michał odwalił kupę dobrej roboty instalator jest przejrzysty
mały szybki i DZIAŁA PERFEKCYJNIE. Przynajmniej instalacja po sieci
działa świetnie. Dzisiaj jeszcze z tego wszystkiego spróbuję
instalacji z CD ale widzę żę będzie tak samo dobrze i niezawodnie.

MICHAŁ BRAWO, BRAWO, BRAWO. Prowizorka faktycznie już powinna
pójść w zapomnienie. Może deko przyczpiłbym się do pakietów bo
np w instalacji serwer mam zainstalowane: mutt pine, apt poldek wuch

Może warto popełnić jakieś dodatkowa pytanie które z tych pakietów?

Wybierałem czarodzieja i szybką instalację nie przeczę że nie
można tego zrobić (pewnie można) :-))

Pozdrawiam