grzegorz: SPECS aide.spec,1.25,1.26

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Śro, 13 Lut 2002, 09:06:04 CET

On Wed, 13 Feb 2002 07:50:14 +0000, you wrote:
>Module name:    SPECS
>Changes by:     grzegorz
>
>Changed RCS file: /cvsroot/SPECS/aide.spec,v

Jak to cofnąć? Próbowałem zrobić brancha i w nim pracować nad 0.8 ale coś
się popsuło tzn. zrobiłem tak:
#cvs tag -b AIDE-0_8 aide.spec
#cvs ci aide.spec

no i jest tak jak teraz (czyli w HEAD spec'a który tam nie powinien być,
powinna być rewizja 1.24) i na dodatek nie mogę commitnąć nic z aide.spec
bo mi się pluje o sticky. Pierwszy raz chciałem zrobić brancha i
najwyraźniej coś napsułem, pomocy :).

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć