TUDU

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 13 Lut 2002, 11:33:54 CET

On Tue, Feb 12, 2002 at 10:33:50PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> 2. XFree86: w toku i wymaga jeszcze sporo pracy.

Coś więcej oprócz tego co wczoraj znalazłem?

> 6. postgresql: mi chodzi ale nie mam niczego skomplikowanego. Jak to widzą
>    inni ?

Jak to uruchomić przy standardowych zasobach?
Tam (w postgresql.init) jest "su postgres -c initdb", a:
su wywołuje pam_xauth, pam_xauth tworzy katalog .xauth, initdb odmawia
utworzenia bazy, bo /var/lib/pgsql nie jest pusty.
Musiałem wyłączyć pam_xauth w /etc/pam.d/su, żeby utworzyć bazę.

No i trzeba zrobić jakieś zabezpieczenie przed upgradem z wersji <7.2
z istniejącą bazą w starym formacie.

Może coś takiego w %pre:
if [ -f /etc/sysconfig/postgresql ]; then
  POSTGRES_DATA_DIR=/var/lib/pgsql
  . /etc/sysconfig/postgresql
  if [ -f $POSTGRES_DATA_DIR/PG_VERSION ]; then
    if [ `cat $POSTGRES_DATA_DIR/PG_VERSION` != '7.2' ]; then
      echo "Database in older, incompatible format exists in $POSTGRES_DATA_DIR."
      echo "Dump it and clean $POSTGRES_DATA_DIR, then upgrade postgresql and"
      echo "restore database"
      exit 1
    fi
  fi
fi

> 7. glibc 2.2.5 .. ???

Mi w domu działa.

> coś jeszcze ?

8. openssl 0.9.6c

9. postfix 1.1.2 - tutaj przydałoby się dodać uaktualnianie istniejącego
master.cf w %post albo triggerze.

--
Jakub Bogusz