chkrootkit

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 13 Lut 2002, 13:07:40 CET

On Wed, 13 Feb 2002, Marcin Wojtczuk wrote:
> z rpm -qi chkrootkit:
>  - check_wtmpx: sprawdza kasowanie w wtmpx deletions (tylko Solaris)

Ale to jest dla sun'a (powinnismy to wogole w pakiecie dostarczac?)
Po to jest skrypt chkrootkit, zeby z niego korzystac.

anyway - poprawione w repo.

Jeszcze 2 rzeczy mi się rzucają w oczy:

# chkrootkit
/usr/bin/chkrootkit: chkrootkit-strings=/usr/bin/chkrootkit-strings: Nie ma takiego pliku ani katalogu
ROOTDIR is `/'
Checking `amd'... not found
Checking `basename'... not infected

Nie chce mi się teraz szukać dlaczego tak jest.

oraz:

#! /bin/bash
# -*- Shell-script -*-

nie może być /bin/sh ?