php 4.1.* w stable?

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 13 Lut 2002, 16:04:17 CET

On Wed, 13 Feb 2002 11:21:08 +0100 (CET)
Jacek Osiecki <joshua w ceti.pl> wrote:

> Witam!
>
> Czy to aby nie za duża zmiana?
> Według niektórych głosów nawet 4.0.6 było "o jeden release za daleko",
> a tu pewnego dnia widzę że z mojego mirrora zniknęły stare php...

Czy masz konkretne zarzuty? U mnie chodzi OK, zaraz wrzucam to na
produkcyjna maszyne, gdzie cala prowajdernia opiera sie o PHP (baza
klientow, arpy, etc).

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,
+) http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux