TUDU - postgres, użytkownicy różnych serwisów

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 13 Lut 2002, 15:50:50 CET

On Wed, Feb 13, 2002 at 01:32:08PM +0100, wrobell wrote:
> Tak więc postuluję o zmianę katalogu domowego dla użytkowników
> postgres i amanda na /home/users/$USER lub /home/$USER.
>
> Adminem nie jestem więc nie bijcie mocno jeśli poniżej herezja...
Ja jestem administratorem i ten pomysł bardzo mi się podoba.
Sam robię często "su - postgres", ale potem denerwują mnie ~/.history,
~/.mc/ itp. w /var/lib/pgsql. Z drugiej strony np. ta historia bardzo mi
się przydaje.
No i jeszcze jedna sprawa: ktoś może chcieć mieć więcej niż jeden
PG_DATADIR.

Pozdrowienia,
        Jacek