devfsd

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 13 Lut 2002, 17:00:30 CET

On Wed, 13 Feb 2002, Artur Flinta wrote:
> 1) potrzebne jajko 2.4.x
> 2) narazie devfs faktycznie luzem nie leży nigdzie, ale można zbudować go
> z cvs,  w zasadzie devfs jest pustym pakietem i jako taki zapobiega
> instalowaniu na siłę dev. 3) zainstalować devfsd
> 4) ustawić w /etc/sysconfig/sytem włączyć mountowanie devfs (chyba, że
> masz to jako append do lilo devfs=mount) oraz włączyć odpalanie devfsd i
> powinno śmigać.

Czy dev.spec nie mieć provides: devfs ?
Szczególnie, jeżeli jest wymagane przez devfsd.

devfs ma:
Provides:       dev
Obsoletes:      dev

Powoduje to wyinstalowanie dev. I fajnie. Ale ja nie muszę chcieć
wyinstalowywać tego (bo i czemu miałbym chcieć??).

Jeżeli nikt nie będzie miał nic przeciwko to dodam provides: devfs   oraz
obsoletes: devfs do dev.spec

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...