TUDU - postgres, użytkownicy różnych serwisów

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Śro, 13 Lut 2002, 17:41:15 CET

środa 13/02/2002 15:50:50, Jacek Konieczny:

> Ja jestem administratorem i ten pomysł bardzo mi się podoba.
> Sam robię często "su - postgres", ale potem denerwują mnie ~/.history,
> ~/.mc/ itp. w /var/lib/pgsql. Z drugiej strony np. ta historia bardzo mi
> się przydaje.

To nie lepiej założyć mu $HOME w /home, a $PG_DATADIR domyślnie zostawić
tam gdzie jest?

> No i jeszcze jedna sprawa: ktoś może chcieć mieć więcej niż jeden
> PG_DATADIR.

I? W czym pomoże przeniesienie domyślnego PG_DATADIR do /home?