TUDU - postgres

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Śro, 13 Lut 2002, 18:06:30 CET

środa 13/02/2002 17:49:51, wrobell:

[...]
> Nikt nie pisze o tym, żeby przenieść PG_DATADIR.

Ops, przerażenie podyktowało mi jedyną, tą złą, interpretację :-)
Przenosiny samego $HOME są jak najbardziej OK.

BTW to pg_ctl, który używany jest w init-skrypcie
postgresa jest zwalony, gdyż używa $ psql -l do
sprawdzenia czy postmaster pracuje. Zresztą autor sam
o tym pisze:

$ grep -A 1 FIXME /usr/bin/pg_ctl
# FIXME:  This is horribly misconceived.
# 1) If password authentication is set up, the connection will fail.

Czyli tam gdzie admin dba by którykolwiek user nie usunął mu baz,
nasz postgres.init robi zwis.