mozilla-0.9.8

Bartek Szady bszx w bszxdomain.EDU.eu.org
Śro, 13 Lut 2002, 18:38:23 CET

On Wed, 13 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Wed, 13 Feb 2002, Blues wrote:
> [..]

> SOA#1. galeon i nautilus także.

Miałem podobny problem (mozilla domagała się libtimer_gtk.so). String
libtimer_gtk.so znalazłem w pliku component.reg Po wykonaniu jeszcze raz
tego co jest w post (rm component.reg; regxpcom)  mozilla zaczęła działać.
Wydaje mi się że skrypt post przy upgrade jest wykonywany przed usunieciem
plików należących do poprzedniej wersji. regxpcom znajduje libtimer_gtk.so
z poprzedniej wersji i dopisuje do component.reg.

--
Pozdrawiam
	Bartek Szady