installer + AL15X3 + partedI = oops :(

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Śro, 13 Lut 2002, 23:21:24 CET

On Wed, 13 Feb 2002 13:22:49 +0100, you wrote:

>Prowizorka jednak powinna pozostac :/
>dyskietka instalacyjna bootdisk_net dla 2.4, w czasie twoirzenia partycji dostaje
>oops, przy kernelu 2.2 dochodzi do tworzenia partycji i mam ladny freez :/
>wyglada jakby cos zjadalo caly procesor, niema mozliwosci wprowadzenia
>zadnego znaku itp, sysreq dziala ;)
>Wiecej nie udalo mi sie niestety ustalic.
>
>wniskuje o pozostawienie prowizorki

Ja także, dziś instalowałem wszystko za pomocą rpm'a ręcznie bo instalator
(poldek) z płytki wywalił się na czytaniu /src/cd0/packages.*.gz a katalog
ten jest pusty. Wcześniej zaopatrzyłem się w obrazy bootdisk_ide.img z 2.2
i 2.4 experimental ale 2.2 wysypywał się przy próbie wgrania modułów do
ide z katalogu /src/PLD/inst/2.2-experimental* zamiast z /src/PLD/inst a
2.4 wogule nie radził sobie z płytą główną z jakimś hpt (raid ata-100).
Instalowałem całkowicie ręcznie najpierw robiąc wszystko Wizardem z płytki
aż do momentu jak podmontowywał /dest i instalował tam rpm'a po czym dalej
już ręcznie z rpm -ivh --root /dest setup* FHS* basesystem* itd.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć