php 4.1.* w stable?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 14 Lut 2002, 16:57:51 CET

On Thu, 14 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> restart. Sytuacja odwrotna gdzie podmieniana jest moduł apache php ->
> restart -> upgrade kolejnych modułów też niczego nie rozwiązuje. Sytuacja
> jest dość patowa, bo chodziłoby o wstrzymanie restartu apache do momentu
> kiedy nie zostaną podłożone wszystkie częsci binarek modułów do php i
> samego modułu php fo apache jest dość ciężaka do ominięcia przy obecnym
> podziale php na stado podpakietów z modułami do php.
> Nawet jeżeli w trakcie apache padnie to po zakończeniu podmienia
> wszystkich komponentów php restart wychodzi że juz się udaje.

ano... tylko, że restart się już nie dokonuje, bo apache jest już
padnięty....

> Widzi ktoś jakaś rozśadna drogę wybrnięcia z tej sytuacji ?
> Kwestia jest niewątpliwie aktualna i na przyszłość niejako bo potencjalnie
> przy kolejnych aktualizacjach php będzie to wystepować także.

teraz? nie ma IMHO żadnego rozwiązania.

Na przyszłość to trzeba pogrzebać w rpm'ie, żeby dodać możliwość
grupowania pakietów (jakieś pole PacketGroup: apache w specu) i żeby się
dało zrobić %postgroup etc. To by rozwiązywało problem.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...