fiu fiu

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 14 Lut 2002, 10:20:56 CET

On Thu, 14 Feb 2002, Blues wrote:

> Dajcie już spokój biednemu kloczkowi :)
>
> Ja nie widziałem jakichś specjalnych nieścisłości...

Ja tez, odpowiedzialem tylko na Kloczkowe pytanie, bo tekst byl naprawde
swietny (prz yoakzji sam sie dowiedzialem o tej stronie o IPv6 - nie
wiedzialem ze jestesmy najlepsi :>)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, Polish section of Linux Counter maintainer