fiu fiu

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 14 Lut 2002, 10:33:34 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Jestem zwierz zdolny do nauczenia się na podstawie błędów jakie popełniam.
> Po za literówkami mógłby ktoś powiedzieć co jeszcze mu się w tym co
> napisałem nie spodobało ?

Ortografy. Przypominam że mamy ispella z polskim słownikiem :))
Niemniej, dopóki to idzie tylko na na p.c.o.l, to nie uważam
żeby to jakiś wstyd był (nie takie ortografy tam widziano). Raczej linuxnews.pl
powinien się zatroszczyć o korektę skoro publikował to u siebie.

Z rzeczy merytorycznych: piszesz o super opcjach w skryptach startowych -
drobna uwaga - czy są one zdokumentowane? Jeśli nie, to można przyjąć że nie istnieją...
Zresztą uwaga jest natury bardziej ogólnej (czyt: nadal nie ma dokumentacji)

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)