php 4.1.* w stable?

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Czw, 14 Lut 2002, 12:11:01 CET

czwartek, 14. luty. Michal Margula pisze:

>A moze byla taka sytuacja, ze byl jeden modul upgradowany, a reszta stare
>i to sie gryzlo czy cos takeigo?
1. parę dni temu świeża instalacja z cd z początku stycznia
   (jaki jakiś server czy cóś -- nawet nie wiem, co sie
   zainstalowało, wybierałem tylko syslogi itp.)
2. zaraz po podpięciu skrętki: poldek --upgrade-dist
3. po parunastu minutach zauważyłem błedy
4. wywaliłem te kilka modułów
5. zaczęło działać
w nic się nie wgłębiałem, nawet bym zapomniał, bo czegóż się
można spodziewać po takiej brzydkiej, przepraszam, kupie[1], jaką
jest php, gdyby nie prowokacja ze strony Tomka, że wszystko
działa ;-)

[1] inaczej zlepkiem zlepków ;-)

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}