[a ja nie]

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Czw, 14 Lut 2002, 16:12:54 CET

On Thu, Feb 14, 2002 at 04:06:21PM +0100 --s+ wrote:
>--->[Quoting Tomek Orzechowski <orzech w pld.org.pl>:]

>No to o czym mówimy? Może nazwijmy to PLD Linux 2002?

Może wyjaśnij, bo ja nie rozumiem: o co Ci chodzi?

Jeśli twierdzisz, że PLD na ALPHA nie isnieje to jesteś w błędzie - ja
mam 2 takie maszyny.

O "PLD 1.0"? Jeśli Ciebie to razi to załóż ciemnie okulary.

Mnie osobiście wersja PLD nie obchodzi - interesuje mnie działający
system, a to mam.

--
Tomek Orzechowski