PLD-1.1

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 14 Lut 2002, 17:41:16 CET

... w zasadzie to nawet na nazwę konkurs możnaby ogłosić :)
nest jest IMHO dobrą propozycją na najnowszy devel. Zawsze.
Natomiast przyszły release powinien mieć swoją własną nazwę. Teraz jest
Ra. Może "Amon"?

Ale o co mi chodzi... Otóż Serek słusznie zauważył, że potrzebujemy
celów(TM) na przyszłość. Co chcemy w przyszłości uzyskać/osiągnąć
(oczywiście poza światową dominacją ;) ).

Z mojej strony są następujące propozycje:
- port na athlona (PowerPC chyba też powstaje AFAIK) - konsekwencja to
jest gcc3... niestety
- DOKUMENTACJA... pełna...
- stworzenie systemu publikowania dokumentacji na www. tej z pakietów. To
będzie naprawdę duże przedsięwzięcie, ale baardzo opłacalne.
- kernel - 2.4  ->  apache-2, etc...
- stworzenie w końcu jakichś konfiguratorów do usług typowo PLD-like,
czyli rc-inetd, rc-script, rc-whatever....
- wypracowanie jakichkolwiek mechanizmów weryfikacji pakietów przed
wpuszczeniem ich na głównego ftp'a. Wiem, że to problematyczne, ale tutaj
są takie narzędzia jak wuch (i mops), BTS
- mechanizmy testowania pakietów... to jest trudne.... ale trzeba...

Nie wiem co jeszcze - jakieś propozycje?
I proszę mi tu nie torpedować _metod_ realizacji powyższego... To jest
swego rodzaju wish-list. Metody osiągnięcia i czy wogóle to już inna
sprawa.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...